منتو دکور

لرنو وب

رنگ فیروزه ای بسته به چگونگی استفاده در دکوراسیون ، می تواتد جلوه ای رمانتیک ، خیالی ،نشاط آور یا آرام و جدی داشته باشد. رنگ فیروزه ای را می توان هم در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک و هم در دکوراسیون های مدرن به زیبایی به کار برد.
فیروزه ای رنگ خوبی برای زمینه دکوراسیون است بنابراین می توانید از آن برای رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کنید.اما اگر جرات این کار را ندارید یا مردد هستید ، می توانید تنها برای رنگ آمیزی یک دیوار از این رنگ استفاده کنید .

دکوراسیون فیروزه ای


اگر به این رنگ علاقه دارید اما نمی خواهید فضا را پر از آن رنگ کنید ، مقداری از آن را در قالب عناصر و لوازم جانبی چون گلدان ها و کوسن ها وارد دکوراسیون کنید.

اگر می خواهید سراسر دکوراسیون خانه را با رنگ فیروزه ای شکل دهید ، فراموش نکنید بهتر است طرح و نقش های کمتری را وارد دکوراسیون سازید. عناصر بزرگ و وسیع چون پرده ها ،کاناپه ها و ... باید ساده باشند و طرح و نقش ها به مقدار کم به وسیله وسایل کوچکتر وارد دکوراسیون شوند .

فیروزه ای تداعی کننده آب است بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کاشی های فیروزه ای برای دیوارپوش و کف پوش استفاده کنید . اما اگر در این حد تمایل به استفاده از فیروزه ای در سرویس بهداشتی ندارید ، توصیه می کنیم برای وسایل جانبی چون حوله ،حتماً این رنگ را در نظر داشته باشید.

طیف های تیره تر این رنگ می تواند به زیبایی همنشین رنگ طلایی شود . برای ایجاد فضایی دراماتیک توصیه می کنیم رنگ فیروزه ای را با رنگی با زمینه سبز وارد دکوراسیون کنید و از وسایل طلایی در دکوراسیون خانه بهره گیرید .

برای خلق فضایی آرام و رویایی ، فیروزه ای را با رنگ های خنک ترکیب کنید . برای نمونه یاسی، صورتی ، سبز ملایم از گزینه هایی هستند که می توانند به زیبایی و لطافت کنار فیروزه ای بنشینند .

فیروزه ای اگر در کنار رنگ های تیره تری چون ذغالی ،شکلاتی ،و سبز یشمی قرار گیرد ،جلوه ای سنگین و مردانه پیدا می کند .
برای ایجاد جلوه ای چشم گیر و خیره کننده که نه زیاد مردانه باشد و نه زیاد زنانه ،فیروزه ای را در کنار رنگ قرمز یا نارنجی قرار دهید.
برای داشتن احساس بهاری در همه سال در خانه ، فیروزه ای را در کنار سبز لیمویی در دکوراسیون قرار دهید . همچنین قرار گرفتن فیروزه ای در کنار زرد نیز می تواند احساسی پر نشاط و آفتابی به فضا ببخشد .

برای ایجاد جلوه ای مدرن یا کلاسیک بسیار جسورانه و گیرا ،می توانید رنگ فیروزه ای را با ترکیب سیاه و سفید همنشین کنید.استفاده از صنایع فیروزه کاری هم در این امر می تواند کمک بهتری در زیبایی خانه شما کند .

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت